fanori@gmail.com

Hier unten sind meine bisherigen erstellten Bilder...

Alább láthatóak az eddig elkészült képeim...




2010. július 19., hétfő

Apukámmal egykor és most
















Kedves Cewe-´sek,
egy kis plusz leírás Nektek a képhez: ezt a képet aránylag könnyen barkácsoltam össze, a megfelelö képek és részletek összekeresgélése vette el a több idöt. Figyeltem arra, hogy körülbelül hasonló beállás legyen a képeken... ez ráadásul inverz is, ami szerintem direkt jó! Az idö múlását pedig a színes és fekete-fehér képek váltásával szimbólizáltam... na jó, bevallom, az ilyen régi képeink mind fekete-fehérek :) csak pár évvel késöbbröl vannak színes képeink... apás képek révén próbáltam a színvilágot is redukálni és így talán még jobban a témára vontam a figyelmet.
Jó scrappelést, szép napot!

8 megjegyzés:

  1. Már csak az unoka hiányzik!...GENERÁCIÓK

    VálaszTörlés
  2. Jó ez a cewés kihívás, így megtaláltalak téged is a nagy hálón! Szia!

    VálaszTörlés
  3. Tetszik a kihívásod. Az oldalad különösen jó lett. Köszi a leírást róla. Igyekszem jönni egy oldallal én is. :)

    VálaszTörlés
  4. Az egykor és most, mindig érdekes kérdés az életünkben. (Jó Neked, hogy most is tudsz Apukáddal közös képet készíteni:-)))
    Én is kitalálok majd valami megoldást, izgalmas lesz, köszönjük!!!

    VálaszTörlés
  5. Egyenlőre a google fiók nem enged bejelentkezni követőddé, de majd jövök még:-(((

    VálaszTörlés
  6. Szeretnék én is egy oldalt csinálni ebben a témában. Jó ötletnek találom. Tetszik az apukás oldalad.

    VálaszTörlés
  7. Rajta vagyok a témádon én is! :) Üdv

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik a kihívásod! :) Töltöm is fel az oldalt a cewe-re... :D Köszönöm a témát, imádom!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés